ロンドン、ベルリンで開催されるConversion Conference、今回の舞台はラスベガスだ。参加者は、様々な事例を通じ、クロスディバイスターゲディングやA/Bテストのインプリメンテーションなど、最新のConversion技術を学ぶことができる。また、著名なマーケターによるOne to Oneのアドバイスを受けることができるもの、このカンファレンスの特徴だ。
誰が参加すべき?
- マーケター
- データアナリスト
- データサイエンティスト
- ウェブディベロッパー
イベントの概要
カンファレンス開催期間は、 2015/05/12-2015/05/14で、初日はプレカンファレンスという位置づけではあるものの、ワークショップが開催されるので参加しておきたい。2日目以降は、キーノートが1つと、45分のトークセッションが5本入っており、盛り沢山の内容だ。なお、本カンファレンスの特徴は以下の通り。
- 最新のクロスディバイスターゲティング及び最適化の技術
- 効果実証済みのA/Bテストのインプレ
- パーソナライズされたランディングページのためのデータ活用戦略
トークセッション
トークセッションは、1コマ45分。各スロットには、4つのセッションが用意されており、参加者は、自身の関心をもとに、1つのセッションを選ぶ必要がある。
(2015/05/13)
Track Sessions 1-1 – Choose from these 4 options
- Analytics Mistakes that can Undermine Your CRO Program
- Why Your Content Marketing Plan is Doomed to Fail – And How to Save it
- Driving the E-commerce Optimization Lifecycle
- Why (and How) to Run 250+ Online Experiments a Year
Track Sessions 1-2- Choose from these 4 options
- Funnel Optimization for Consumer Offers
- Copy, Conversions & Your Customers’ Comfort Zone
- 5 Simple Steps to a Seamless Responsive Experience
- Optimize your Testing for More Valid Outcomes
Track Sessions 1-3- Choose from these 4 options
- Topic to be announced
- Social CRO Secrets – Harnessing Customer Reviews, Photos & Stats for Remarkable Content & Conversion
- Optimizing E-commerce Conversions with Real-Time Web Personalization
- Email Testing Strategies: Getting Big Wins from the Inbox
Track Sessions 1-4- Choose from these 4 options
- CRO Strategy for Advertisers: Proven Secrets for 5X Conversion Lift
- Content and Images – Get it Together
- Conversion Techniques for the Cross Channel, Multi-Device Buyer
- 5-Step Conversion Process for Wildly Winning Tests
Track Sessions 1-5- Choose from these 4 options
- Panel Discussions: Careers in CRO
- Testing Video for Conversions: How to Turn Viewers into Buyers
- Small Sites, Big Profits: Ecommerce Optimization Strategies for SMB Retailers
- Colossal #Fails with A/B Testing – And How to Make it Right
(2015/05/13)
Track Sessions 2-1- Choose from these 4 options
- Mobile Optimization Essentials
- Brain Based Conversions – Using Neurology to Influence Behavior
- Writing Content for Every Stage of the Sales Funnel
- The True Kung Fu of Usability Testing
Track Sessions 2-2- Choose from these 4 options
- Battlefield Strategy from the CRO Trenches
- Using Demographics & Psychographics to Unleash Your Conversion Potential
- Your 12-step Landing Page Rehab Program
- 10 Ways to Improve Findability
Track Sessions 2-3- Choose from these 4 options
- Designing Profitable Emails: 9 NinjaTips to Increase Conversions
- Psychological Architectures for Conversion Rate Optimization
- Tweeting for Leads: How to Build a High-Converting B2B Social Media Campaign
- UX & Conversions – Myths, Legends, and Facts
Track Sessions 2-4- Choose from these 4 options
- 5 Ways to Improve Conversions Using On-site Search
- Persuading Brains in Motion
- Topic to be announced Brian Lewis, SiteTuners
- How to Integrate UX Into Your Web Development Process
Track Sessions 2-5- Choose from these 4 options
- 10 Lessons from Mobile A/B Testing
- How We Lifted Lead-Gen Conversions by 150% Through Iterative Testing
- Sponsored Session
- Pedal to the Medal: Speed Your Site Load for Faster Conversions
ワークショップ
プレカンファレンスである2015/05/12には、3つのワークショップが行われる。同時刻に行われるため、参加者は選択する必要がある。
- Introduction to Conversion Rate Optimization(9:00 am- 1:00 pm)
- Offer & Funnel Design Intensive(9:00 am- 5:00 pm)
- Driving Exponential Growth Using Persuasive Psychology(9:00 am- 5:30 pm)
カンファレンスの基本情報
開催日: 2015/05/12-2015/05/14
値段:1,197USD(2Days Pass)
料金の詳細: http://www.conversionconference.com/2015-workshops.htm
会場: The Rio All-Suites Hotel and Casino(3700 W. Flamingo Road Las Vegas, NV 89103)
引用:Conversion Conference Las Vegas 2015