ウェブマーケの最高峰のカンファレンス-Conversion Conference Las Vegas 2015-

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ロンドン、ベルリンで開催されるConversion Conference、今回の舞台はラスベガスだ。参加者は、様々な事例を通じ、クロスディバイスターゲディングやA/Bテストのインプリメンテーションなど、最新のConversion技術を学ぶことができる。また、著名なマーケターによるOne to Oneのアドバイスを受けることができるもの、このカンファレンスの特徴だ。

誰が参加すべき?

  • マーケター
  • データアナリスト
  • データサイエンティスト
  • ウェブディベロッパー

イベントの概要

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カンファレンス開催期間は、 2015/05/12-2015/05/14で、初日はプレカンファレンスという位置づけではあるものの、ワークショップが開催されるので参加しておきたい。2日目以降は、キーノートが1つと、45分のトークセッションが5本入っており、盛り沢山の内容だ。なお、本カンファレンスの特徴は以下の通り。

  • 最新のクロスディバイスターゲティング及び最適化の技術
  • 効果実証済みのA/Bテストのインプレ
  • パーソナライズされたランディングページのためのデータ活用戦略

トークセッション

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トークセッションは、1コマ45分。各スロットには、4つのセッションが用意されており、参加者は、自身の関心をもとに、1つのセッションを選ぶ必要がある。

(2015/05/13)

Track Sessions 1-1 – Choose from these 4 options

  • Analytics Mistakes that can Undermine Your CRO Program
  • Why Your Content Marketing Plan is Doomed to Fail – And How to Save it
  • Driving the E-commerce Optimization Lifecycle
  • Why (and How) to Run 250+ Online Experiments a Year

Track Sessions 1-2- Choose from these 4 options

  • Funnel Optimization for Consumer Offers
  • Copy, Conversions & Your Customers’ Comfort Zone
  • 5 Simple Steps to a Seamless Responsive Experience
  • Optimize your Testing for More Valid Outcomes

Track Sessions 1-3- Choose from these 4 options

  • Topic to be announced
  • Social CRO Secrets – Harnessing Customer Reviews, Photos & Stats for Remarkable Content & Conversion
  • Optimizing E-commerce Conversions with Real-Time Web Personalization
  • Email Testing Strategies: Getting Big Wins from the Inbox

Track Sessions 1-4- Choose from these 4 options

  • CRO Strategy for Advertisers: Proven Secrets for 5X Conversion Lift
  • Content and Images – Get it Together
  • Conversion Techniques for the Cross Channel, Multi-Device Buyer
  • 5-Step Conversion Process for Wildly Winning Tests

Track Sessions 1-5- Choose from these 4 options

  • Panel Discussions: Careers in CRO
  • Testing Video for Conversions: How to Turn Viewers into Buyers
  • Small Sites, Big Profits: Ecommerce Optimization Strategies for SMB Retailers
  • Colossal #Fails with A/B Testing – And How to Make it Right

(2015/05/13)

Track Sessions 2-1- Choose from these 4 options

  • Mobile Optimization Essentials
  • Brain Based Conversions – Using Neurology to Influence Behavior
  • Writing Content for Every Stage of the Sales Funnel
  • The True Kung Fu of Usability Testing

Track Sessions 2-2- Choose from these 4 options

  • Battlefield Strategy from the CRO Trenches
  • Using Demographics & Psychographics to Unleash Your Conversion Potential
  • Your 12-step Landing Page Rehab Program
  • 10 Ways to Improve Findability

Track Sessions 2-3- Choose from these 4 options

  • Designing Profitable Emails: 9 NinjaTips to Increase Conversions
  • Psychological Architectures for Conversion Rate Optimization
  • Tweeting for Leads: How to Build a High-Converting B2B Social Media Campaign
  • UX & Conversions – Myths, Legends, and Facts

Track Sessions 2-4- Choose from these 4 options

  • 5 Ways to Improve Conversions Using On-site Search
  • Persuading Brains in Motion
  • Topic to be announced Brian Lewis, SiteTuners
  • How to Integrate UX Into Your Web Development Process

Track Sessions 2-5- Choose from these 4 options

  • 10 Lessons from Mobile A/B Testing
  • How We Lifted Lead-Gen Conversions by 150% Through Iterative Testing
  • Sponsored Session
  • Pedal to the Medal: Speed Your Site Load for Faster Conversions

ワークショップ

プレカンファレンスである2015/05/12には、3つのワークショップが行われる。同時刻に行われるため、参加者は選択する必要がある。

  • Introduction to Conversion Rate Optimization(9:00 am- 1:00 pm)
  • Offer & Funnel Design Intensive(9:00 am- 5:00 pm)
  • Driving Exponential Growth Using Persuasive Psychology(9:00 am- 5:30 pm)

カンファレンスの基本情報

開催日: 2015/05/12-2015/05/14

値段:1,197USD(2Days Pass)

料金の詳細: http://www.conversionconference.com/2015-workshops.htm

会場: The Rio All-Suites Hotel and Casino(3700 W. Flamingo Road Las Vegas, NV 89103)

引用:Conversion Conference Las Vegas 2015

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